torsdag 27. juli 2017

Høytorp fort.

I går var jeg for første gang ved Høytorp fort, og ble virkelig imponert! Det var jo veldig mye større enn jeg hadde sett for meg. Foreningen der ser ut til å gjøre en god jobb med vedlikehold også.

Vi gikk til og med gjennom en ganske lang tunell, hvor det var belysning i taket. Litt skummelt, men spennende også. Der inne var det trapper underveis, som førte opp på fortet. Det gikk også en vanlig vei opp, så på returen valgte vi den.

Fortet ligger fint til, og passer godt til utflukter. Det er mange utsiktspunkter, hvor det er satt ut benker, og mange veier og stier. Vi kunne godt tenke oss til å dra dit flere ganger.






2 kommentarer:

  1. Så spennende da! Jeg måtte google hvor det lå hen, for jeg har ikke hørt om det før :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Jeg visste heller ikke om det, før mannen min nevnte det :-)

      Slett