onsdag 20. april 2016

Strikking og hekling parallelt gir motivasjon.

Dette prosjektet har tatt mye lengre tid enn forventet, så jeg vil forsøke å sette fart i det igjen. Egentlig er det strikkefase nå, og så hekling og montering til slutt.

I stedet har jeg snudd litt på det, og begynt sammenheklingen allerede nå. Det mest spennende er jo å se hvordan det blir, syns jeg. Og så gir det mulighet til å justere vidden underveis.

Skal jeg lage en liten sirkel, slik at skuldervarmeren får litt hals?

Eller skal jeg lage en videre sirkel, slik at skuldervarmeren kommer litt lenger ned både på skulder og ved kanten nede?

Planen er å gi den nok vidde til å henge litt ned på skuldrene, men etter å ha testet, er jeg ikke så sikker lenger.

Dessuten blir det jo færre deler med en liten sirkel......


12 kommentarer:

  1. Den blir kjempefin, men det ser vanskelig ut.
    Du får det til du, vi må få se når den blir ferdig.

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk! Det bare ser mer vanskelig ut enn det er :-)

      Slett
  2. Så flott den blir! Det er morsomt å se at du lager forskjellige ting :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk! Det r gøy med litt variasjon :-)

      Slett
  3. Hei!
    Kjempefin. Så flik du er. Anne

    SvarSlett
  4. Så flink du er! Skal bli spennende å se hvordan den blir! Ha en fin vårkveld:)

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk skal du ha! Gleder meg til å få den ferdig :-)
      God kveld til deg også.

      Slett
  5. Skønt når det kan testes undervejs :-) Jeg arbejder også tit på den måde at jeg laver lidt hist og lidt pist, det motiverer til at få gjort færdigt. Jeg har ofte et halvfærdigt strikkeprojekt hængende på ginen og så har jeg motivationen til at arbejde videre med det :-)

    SvarSlett
    Svar
    1. Ja, jeg liker å teste underveis når det er mulig :-)

      Slett
  6. Så flink du er med hendene dine!
    Fine ting du lager og alltid gøy når det tar form og en ser hvordan det blir:)
    Fin helg til deg:)

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk! Ja, det er gøy når det begynner å ta form :-)

      Slett