onsdag 3. februar 2016

Bestemmer og ombestemmer.....

Blitzen gjør at garnet ser litt mer flatt ut enn det egentlig er.
Ja, dette kommer til å ta sin tid, for jeg bestemmer og ombestemmer meg hele tiden. Ser at jeg begynte på denne for en måned siden, og har ikke første del ferdig ennå. Egentlig kan hver del gjøres i løpet av en kveldstime......

Jeg hadde en idé til hvordan jeg ville gjøre det, men kom til at det ble litt mer upraktisk enn tenkt. Og så var det tilbake til tegnebrettet igjen, eller rettere sagt til rutenettet. Og så strikket jeg feil.

Tror dette får bli en prøvelapp. Det er alltid kjekt med en prøve, for da kan en tillate seg å teste litt. Det er også fint å ha noe å se etter på de neste delene.


6 kommentarer:

  1. Ja, sånn er det bare noen ganger, men det er bedre å stikke en prøvelapp enn å rekke opp mye mer :)

    SvarSlett
  2. Prøvelapp bør alltid strikkes før vi begynner på nye prosjekt, sier min venninne. Kanskje er det en av grunnene til at hun alltid får vellykket resultat? Vi er flere som har litt å lære der. God helg!

    SvarSlett
    Svar
    1. Det er sant. Din venninne gir et godt råd :-)
      God helg!

      Slett
  3. ..men en veldig fin prøve da.
    Ha en finfin fredag og helg.

    SvarSlett