torsdag 8. januar 2015

Skogstur i Modum.

I forbindelse med jobb, har jeg vært et par dager i Modum. Vi bodde på Institutt for Sjelesorg, som ligger landlig til. Det var en flott avveksling til hotell. Mer hjemmekoselig og roligere. Vi hadde fullt program med møter og rakk så vidt en spasertur i skogen som ligger ved instituttet. Det er godt å komme seg ut litt, når en jobber intenst.

Så vidt jeg forstod, har instituttet tilbud om rekreasjon i tillegg til veiledningssamtaler de som ønsker det. Det er også en del kursvirksomhet der.

Et fint sted i alle fall!


8 kommentarer:

  1. Flott tåke-skog!
    Modum har flotte turterreng,en venninne av meg bodde der en stund:)

    SvarSlett
    Svar
    1. Ja, det virket som om det var mange turmuligheter der :-)

      Slett
  2. Der er det veldig flott! Buskerud har mange vakre steder :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Ja, jeg syns også det er mange fine steder i Buskerud :-)

      Slett
  3. Sikke et smukt billede - jeg elsker tågebiller og skov :-)

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk :-) Jeg liker også sånne bilder.

      Slett
  4. Hei! Å kunne gå inn over skogen på en skogsvei, er innmari deilig. Nydelig stemning i bildet ditt. Riktig god helg! Anne

    SvarSlett
    Svar
    1. Jeg liker også godt ¨bare gå innover en skogsvei.
      God helg :-)

      Slett