onsdag 18. juni 2014

Sommersko.

Jeg kom over disse skoene på tilbud hos Skoringen. I fjor kjøpte jeg sko med kjempehøye hæler. Denne gangen ble det helt flate sko. Så er de ikke beregnet for bryllup, men mer til hverdags. Den første dagen jeg hadde de på, satt de litt tett på foten, men nå sitter skoene på akkurat som de skal.

Vanligvis foretrekker jeg litt sko med litt høyere hæler, men det er godt å ha noen av hver sort. Nå er det jo ingen akutt fare for at det skal bli for få sko-par å velge i her i huset.......


6 kommentarer:

  1. Så flotte sko du har kjøpt! Greit å ha noen par å velge i ;-)

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk. Ja, jeg liker å ha litt å velge i :-)

      Slett
  2. Tillykke med de fine sko! Man skal helst både have flade og højhælede, og det er vigtigt ikke at være i fare for at have for få sko at vælge imellem :-)

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk! Det er visst ingen fare for det her ;-)

      Slett
  3. Så fin sommer sko, de passer jo til bukse og skjørt.

    Moro med noe nytt, Marit.

    SvarSlett
    Svar
    1. Ja, det er sant, de kan brukes til begge deler :-)

      Slett