søndag 2. mars 2014

Koselig med familien på besøk.

I helga har vi kost oss med å ha besøk av nærmeste familie. To av mine søstre med sine ektemenn. De bor på mitt hjemsted, 120 mil herfra, så det er ikke så ofte vi møtes. Og da er det naturligvis ekstra hyggelig å kunne være sammen en helg.

Vi har nesten hatt leir :-) Med madrass på gulvet i stua, for å få plass til alle. Jeg må fortsatt være forsiktig med høyre hånd, så måltidene har vi tilberedt i fellesskap. Litt kø for tannpuss om kvelden er det alltid på leir. Og - mye latter og prat :-)

Veldig fine dager har det vært. Jeg håper det ikke blir lenge til neste gang :-)

Fjæra hjemme i nord.

6 kommentarer:

  1. Det lyder vel nok hyggeligt, at I har været sammen i weekenden!

    SvarSlett
  2. Så koselig det høres ut! Det må være ekstra hyggelig når de bor så langt unna. Jeg har all min familie i en halvtimes radius, så jeg er heldig sånn. Håper du snart ser de igjen :-)

    SvarSlett
    Svar
    1. Ja, det er fint å ha familien nærme :-)

      Slett
  3. Så koselig.
    Sånn har vi det om vi reiser alle på hytta.

    Ha en fin dag.
    Klem

    SvarSlett
    Svar
    1. Veldig koselig :-)
      Ha en fin dag du også!

      Slett