tirsdag 29. januar 2013

Litt skummelt med ny frisør, men spennende også.

Burde selvfølgelig ha bestilt ny time sist jeg var hos frisøren, men det ble ikke gjort. Burde også ha vært hos frisøren for noen uker siden, men sånn ble det heller ikke. Ikke høyest prioritet i januar, med andre ord :-)

Så, på en fridag, meldte den optimistiske tanken seg at det kanskje kunne være mulig å få en time på dagen. Det gikk an, men ikke hos min faste frisør, Espen. Han hadde sårt tiltrengt fri noen dager. Jeg vet han har jobbet veldig, veldig mye, siden salongen fortsatt er nyetablert.

Min timeplan er også ganske tett for tiden, så jeg takket ja. Satte meg i stolen, en tanke usikker på om det var en god idé. "Vikaren" var både hyggelig og flink. Litt annen tilnærming til kunden, og litt annen måte å klippe på. Resultatet ble likevel bra.

Det er underlig at en skal føle seg så utrygg på å klippe seg hos en annen frisør. En skulle nesten tro at det var en av de store avgjørelser i livet. For  meg,som har en enkel frisyre og vanligvis kun skal ha klipp, er det ikke så veldig mye som kan gå galt. Denne gangen var det i alle fall vellykket.

Neste gang vil jeg bestille time hos min faste frisør, og skulle han mot formodning ha fri, spør jeg etter vikaren :-)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar